Kundsupport

Kundsupport Hydrofila tappningskatetrar / Irrigationsprodukter

Generella krav

Anbudsgivaren skall erbjuda:

- Kompetenshöjande produkt- och terapiutbildningar för sjukvårdspersonal


Utbildningsmaterial för användare och sjukvårdspersonal, bland annat:
- Material rörande terapi och patofysiologi runt blås- och tarmdysfunktion.
- Terapiinriktad information kring Ren Intermittent Kateterisering (RIK)/Trans Anal Irrigering (TAI)
- Användarguide som förklarar, tipsar och ger råd om RIK/TAI

- Publik interaktiv webbsida för sjukvårdspersonal och användare Rådgivning Kontakt för produktfrågor
- Tillgänglighet dagtid
- Leveranssäkerhet
- Trycksaksbeställning såsom exempelvis användarguider, produktbroschyrer med mera
- Reklamationshantering
- En dialog mellan landstinget och leverantören för att upprätthålla och stärka en god hälso- och sjukvård


För irrigeringsprodukter skall dessutom erbjudas:
- Uppföljningsprogram Minst två månaders compliance-garanti bör erbjudas

 

Wellspect HealthCare erbjuder

Kundsupport

Kompetenshöjande material samt utbildningar med sjukvårdspersonal enligt önskemål och avtal

www.wellspect.se - en interaktiv hemsida för sjukvårdspersonal och användare.

Wellspect HealthCare Kundservice
Bemannad kundservice mellan 9.00–16.00
Tel: 031-376 40 20
Fax: 031-376 30 17

Orderhantering/leverans
Via telefon och fax
Via mail: sweorder.se@wellspect.com
Leveranstid enligt överenskommelse.

Produktfrågor
Kvalificerad expertkunskap om LoFric®/Navina™ Systems-sortimentet.

Reklamationer
Ett reklamationssvar erhålls vanligtvis inom 38 dagar.

Rådgivning
Till landstinget för inköpare/sjukvårdspersonal.
Till användare.

Trycksaksbeställning
Utskickat inom tre dagar.

H-info och andra beställningsportaler
Uppdaterad produktinformation LoFric/Navina Systems. Wellspect HealthCare välkomnar dialog för en god hälso- och sjukvård.

För Navina Systems erbjuds även:
- Utbildningsmaterial
- Introduktionspaket
- Support Program
- Compliance-garanti

Digitalt Navina Systems utbildningsmaterial på hemsidan och Navina utbildningsapp är kompetenshöjande utbildningsmaterial för användare/sjukvårdspersonal i samband med introduktion av irrigering med Navina Systems. Detta är omfattande källor till information kring tarmfunktion, TAI och Navina Systems.

Navina Systems introduktionspaket för både användare och sjukvårdspersonal inkluderar:

Användare
- Navina patientbroschyr
- Snabbguide
- Navina Utbildningsapp
-Wellspect HealthCare Supportprogram
-USB med Navina Smart animation inkl annat Navina material

Sjukvårdspersonal
-Flip-over med TAI terapi information samt anatomi bilder
- Förskrivningsvägledning (Navina Classic och Navina Smart)
- Navina patientbroschyr
- Utvald Navina-information (patient/förskrivarbroschyrer, produktblad etc)

Wellspect HealthCare Support Program för förbättrad compliance. Wellspect erbjuder användare som använder Navina Systems ett kostnadsfritt supportprogram under det första året. Servicen innebär att man får en personlig kontakt på Wellspect HealthCare som ger regelbunden support och hjälp runt användningen av Navina Systems.

För att möjliggöra introduktion av en behandling med historiskt hög drop-out samt en initial investering erbjuder WHC en compliance-garanti på Navina Smart. Vid val av att påbörja behandling med Navina Smart erbjuder WHC en compliance-garanti som innebär att man får testa produkten i två månader med full återbetalningsrätt på Navina Smart kontrollenheten. Skulle det då efter användaruppföljning tillsammans med WHC visa sig att behandlingen inte fungerar kan enheten återlämnas och man erhåller pengarna tillbaka.

Leveranssäkerhet
Kontakta gärna landsting som upphandlat LoFric/Navina Systems för referenser kring leveranssäkerhet.